Świadectwa, gilosze, legitymacje, karty rowerowe oraz indeksy sprzedajemy wyłącznie dla szkół, wystawiając fakturę i wysyłając na adres szkoły.
Osoby fizyczne nie mogą dokonać zakupu w/w produktów. W przypadku zamówienia oraz przedpłaty za w/w produkty przy jej zwrocie pobieramy 5zł opłaty tytułem kosztów manipulacyjnych.
Nie ustala minimalnej kwoty zamówienia.
Firma zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia z przyczyn technicznych lub wyczerpania zapasów magazynowych.
Firma zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów.
W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Firmy i przez nią niezawinionych, a uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, Firma zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.
W przypadku wyboru przedpłaty jako formy płatności termin zapłaty wynosi do 3 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia. Brak zapłaty w wymienionym terminie powoduje zwolnienie towaru do dalszej sprzedaży. Dostawa następuje do 7 dni od dnia zaksięgowania wpłaty.
Zamówienia poza granice Polski nie będą realizowane.
Dostawa zamówionych artykułów realizowana jest w przeciągu 7 dni od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia. W przypadku chwilowych braków w części asortymentu, skontaktujemy się z Tobą. Możesz wtedy zdecydować, czy chcesz poczekać na realizację zamówienia w całości, czy wolisz otrzymywać zamówione towary w dostępnych partiach. Wszelkie dodatkowe dostawy realizowane są na nasz koszt.
Koszt dostawy naliczany jest automatycznie zgodnie z cennikiem załączonym przy koszyku w naszym sklepie. Faktura lub paragon są zawsze dołączone do przesyłki
Prosimy o kontrolę przesyłek pod względem ilościowym i jakościowym w obecności kierowcy/dostawcy. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania prosimy wymagać od kierowcy pisemnego potwierdzenia lub adnotacji na liście przewozowym dotyczącej powodu nieprzyjęcia paczki. Dokument ten niezbędny jest przy rozpatrywaniu procedury reklamacyjnej.
Jeżeli adres dostawy jest inny niż adres płatnika prosimy o bardzo wyraźne zaznaczenie tego faktu na formularzu zamówienia.Na życzenie klienta po wcześniejszym uzgodnieniu towar można odebrać osobiście w biurze w Poznaniu.